Ya Allah, Terima kasih ❤

               Wowowoowowoowowowoowowowowowow.Alhamdulillah :) Wowowowoowowowowowowo. Alhamdulillah sangat2 ! Bersyukur kepada Allah SWT :D akhirnya, impian aida tercapai. 5A jugak akhirnya. Hmm, sebenarnya aida tak espect lah sangat dapat 5A ni. sebab science ngan pemahaman aida salah banyak :D hoho. Mungkin sebab graph turon. Bersyukur sangat :) Hm. SK SUNGAI BATU 7 orang dapat 5a. Aida adalah orang yang ke-6 diumumkan dari 7 orang ha! Betapa risau nya aida masa tu. Fuh~ seb bek. Hihi. tapi,3 ornag je 4a 1b kebanyakannya diorang B science. Hmm, kesian kat depa terutamanya kat kawan aida areffa. dia antara yang terpandai sebenarnya, Hm, takpa ada hikmah disebaliknya. Jangan kecewa, teruskan usaha anda.:) Oklah bubbye. nak off to KLIA plak for 3 days. nnti tunggu next update pulak yer :D hihik. Iloveyou :D

2 comments:

FaLya said...

tahniah:)

dah join GA ni?kalau blum,jom join!ada hadiah misteri utk top reff:)
http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fatin-alyaa.html

Aida ツ said...

insyaAllah saya join, thnks ^_^