photo 1-15_zpsca383f2b.png photo 4-8_zpsf1568c0a.png photo 3-16_zps49e19e0a.png photo 2-15_zps027f0991.png

Betina Garik.

Huh Betina Garik ? yaaa Betina Garik yang Garik lah ! Cenggini Stori-morienyaa . Betina ni dok sebelah umah sepupu aku kat Bercham,Ipoh. Pastuuu, entah ape yang die tak puas ati entah . Die cakap kat sepupu aku cenggini 'Ika tu konon, bukannye cantik pun rambut die' . Aku pun dengan slamber badak nye Tulis kat wall die ' Woi Betina Garik and Gedik' haha. Oopss, sory ! winkwink * hahah..padan muka ! pastuhh, die post macam ni :
' ishhhh sakit pulak hati kite ni ! XD '
-Pastuuuu, die post lagi macam ni pulak :
'Ehhh. konon...taiko dah marah.puihhh TAIK KO ade laa :3 hahahaaaa.
cer usya komen berapa .hahahhahaha, hemoihhh hemoihhh (y) 241 TUHHH ! errrr....Serr bag hang betina weihhhhhh.uhhhhh ! Hot lewww ngan hang ! Bajet jaa lebihh haahaaa. Aku capture screen beberapa comment yang menjijikkan okayyy :'D . nah tengok;
'Ehhh, kite pulak bajett. Dia tu yang bajett. Booo ! Belah buang la weiiiiihhhhhhhhhhh'
'Ini post dia yang x leh belah tu kali ke-3 ' Errrr, serr baq hangggg . Booooo ! ' Demi-Allah, aku tak suruh pun . Memfitnah itu berdosanya lebih teruk dari membunuh . Emmm. lantak kau lahhh !
'Depan kawan hang boleyyy laa weihhhhh. Dalam CHAT, mai dok melutut + merayu-rayu kat aku . Hahahh, lawak Gilaaaaaaaaaaaaaaaa ! Nk tengok nak tengok ? LAILAILAILAILAILAI :
'amboihhh baeknyaaa. tu la kennn. x caya kenn. tadi mulut cam longkang . ERRRRRRRRR--'
P/S ! Nak tauu dak sebab pa dia ejek aku 'AIDA KANGKANG' sebab gambar ni ja punsss :

'nak tanya ni, ADAKAH ITU NAMANYA KANGKANG ?'
-itulah manusia kan, saja nak cari kesalah orang lain, tu la...lain kali cermin diri tu dulu ye '
SIAL betul lahhhh :) Nak tahu FB budak Garik tu ? Ini Diaaa;


[add lah  die, Moga kutuk :'D ] hahahaaaaa :-* 
HARAPPP-HARAP ENGKAU BACA AZREEN SIAL ! :')
Like ka paaa kaa Cun jugak :D

No comments: