sekolahku hutanku ツ

hello , takyahh nak bagi asemekom dah, dah letak gambarr da kat atas . heee >.<
weiiiii , tengah happy ni derrr . senyumm sikit :* muahhhx sikit :DD hehe. gedik la pulak -,-''
Ape Bende laa tu ? haaa :0
SEKOLAHKU HUTANKU :O ?  
haa ? pelik gilaa..."cer citer..cer citer,..." ha , nak cite lahh ni . esok, esok, kite nak pergi CAMPING ! happy derr ! Esok - [Jumaat] . eh, dak ni tak gi kolah ke ? ehh ! balik kola dulu daa.. kul 3 pendaftaran . abes tu apa kaitan dengan " sekolahku hutanku ? ' gini.. biasanya org kan camping dekat hutan . kite-orang ni unit sikit -,- camping kat kolah ajeee ! bukak khemah kat dataran skolah . hahah :)) siyess tau, tak tipu punya .
habis tu, tapi yang tak mencabar sangat kiteorang tak buat MALAM BURUNG HANTU lhaa :'/ awww :(
kiteorang just buat MALAM KEBUDAYAAN ! ciss , hehe. bagus jugak kalau buat MALAM BURUNG HANTU . ni aktiviti perlainannya :-

MALAM BURUNG HANTU !
-kena jalan seorang diri di depan koridor
-main-main burung hantu
 MALAM KEBUDAYAAN !

-kena nyanyi / menari
-semua tentang bidang seni 
 kalau korang, korang pilih mana ? hehe :DD dan yang palinggg..paling...paling...ceqq tak sabaq [atudiaaa..keluaq lorat penang diaaa dahh -,- ] haha . yang paling kite tak sabar iss .. nanak mandi kat SUNGAI ATAU TASEK !!!! horeyyy ! goyang bontot laju-laju ! wee >,< ! muahh sikit kat cikgu :*
Ok lahh bye,, bengkak tangan aku mengarang bende ni -,- . bye !

No comments: