Gilaa weihh .

Gilaa weihhh ! Ape Celoppp toqq :'/ hahah :DD da cakap Assalamua'laikum dah kan kat atas ? ape lagi . sambung je lahh ceritanyaa... okk , Gila weyhh ! isshhh , dari tadi dok gilaa weyh..gila weyhh.. aku yang gilaa paa ' hahah. erm . tau tak napa gila ? weyy , aku sakit hati gila dengan kawan2 aku :'/ nama ja kawan tapi..

KAWAN TAPI LAWAN 
puihhh , pi la weyyy . taksahh dok buatt rancakk sngt boley takk ? bara laa tengok hang . first aku nak korang tau yang aku dok sedang kutok ni 2 orang nama dia... nama dia... haa ? ;o umm , takyah tauu la kot . tapi aku nak bagi ciri2 jaa :
Orang pertama : #Capital A , dok meja sebelah aku dalam kelas .
Orang kedua : #Capital S , pengawas perpustakann .
Perghh , dok wat rancak gilaa dua2 orang . siyess aku tak suka . diaorang selalu sakitkan hati akuu . taktauu pasaipaa -,- kalau dah niat tu macam tuu . apa boley buadd :/ Bluekkk ! Puihhh .

p/s : Terasa ? Memang itu tujuan aku ponn :DD #Capital s & A

2 comments:

Natasya Naslin said...

haha =p entri ni entri marah, tapi akak rasa comel lak.. dah la dgn loghat kedah.. eh? hehe. chill k dear lil sis =)

Aida ツ said...

hihikk , sempoii la akak :DD