photo 1-15_zpsca383f2b.png photo 4-8_zpsf1568c0a.png photo 3-16_zps49e19e0a.png photo 2-15_zps027f0991.png

Kena Rasuk :'(

Emmm . ingat tak lagi entry pasal perkhemahan hari tuu ? mesti laa tak , sebab bukan semua orang baca apa yanng aida post hari tuu :'< bagi sesiapa yang tak ingat atau tak baca post hari tu boleh la pergi ke link ini ;
PERKHEMAHAN :(
ok , aida cakap takde malam burung hantu kan ? sebenarnya ade :'< aida pun terkejut jugakk . sbb tak buat persediaan awal . first , malam tu . cikgu suruh kami tidur kul 12 malam..kami dengan selamber badak nye tidorr nyenyak . tengok2 cikgu jerit " BANGUN ! BANGUN ! SILA BERATUR MENGIKUT KUMPULAN MASING2" oklaa, ingtkan nak buat kiamulai ka pa ka -,,- tengok2 ckgu ckp nak buat burung hantu. erm, takpa laaa ok sikit la.. nak nangis pun ade rasa macam tu =,=' pas tu, kena tutup mata guna kain hitam bagi lelaki, bagi perempuan guna kain tuala..Ya Allah , pas tu , kami pun mula la mengembara satu sekolah , kiteorang taktau la ckgu bwk pi mana sebab nama pun tutup mata . tiba2 cikgu lepas tangan aku disesuatu tempat. seram sejuk je tempat tu :'( aku beristifar sangat masa tu, sebab dahla tengah2 pagi dalam pukul 3 pagi macam tu . pas 2 , aku tak ingat apa dah :/ maybe aku kena rasuk :'( bila aku sedar, aku dah ade kat bawah foyer dan dikellilingi oleh cikgu2.. cikgu maisun suluh torchlight kat mata kami :( hmm . macam tak caye je kann .

#Cerita ini bukan rekaan, dia memang betul2 adi kat aku :'<

2 comments:

Iza Zaty said...

saye pon pernah g perkemahan pstu pukul 3 pagi ade buat burung hantu. tapi, saye takdek lah kene rasuk mcm awk tu.. saye just nmpk hantu jer.. * tak baik ken cg buat cm tu * haha

Aida ツ said...

ha'a tu la kan..hehe,,,awak seb bek je tuhh !! ~~ kih2